whatever happened to good ol' civil behavior?

Försöker tänka ut copy till tre ads jag photoshoppat, samtidigt som jag har hundra andra läxor i bakhuvudet. Ni vet hur det ibland känns som man skulle vilja spola av hjärnan med kallvatten från en högtrycksslang? Så känns det nu. Spola, börja om.

Det är bara lördag, men helgerna flyger fort här i SF. Det finns alltid grejer att göra och snart kommer Halloween, Thanksgiving och Farids födelsedag på samma vecka. Då gäller det att vara ikapp med skolan, annars är det kört. Har egentligen inte gjort annat idag än att kolla Grey's och plugga. Har kommit ett nytt The Office också, Mafia, ska titta på den sen med.

Sen måste jag hålla med Jonna, som för ett tag sen highlightade ett inlägg från Schulmans blogg. Jag tycker folk gnäller nåt så inihelvete över kvalitén på hans nuvarande inlägg, helt oberättigat. Om ni verkligen läser istället för att kasta skit så ser ni att hans blogg inte bara är bättre nuförtiden, den är mer genuin, pålitlig och grundad. Ungen är ju söt som socker och Alex har fortfarande sin edge. Så patetiskt att folk gnäller bara för att dom vill att nån ska kasta skit på c-kändisar som redan ligger ner.

Hmm.. vi kanske ska ta ett inlägg om bloggar. Återkommer.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0