vixens

Haha, gick igenom gamla arkiv på datorn och hittade underbara gamla bilder från Soap. Jag och Lina ägde det där stället alltså, fan, vad jag älskar Soap. Det är alltid mitt ställe nummer ett i Stockholm. Vi hade alltid så kul, Lina och jag, det var på tiden vi hängde med Bobby som jobbade som köksmästare där. Vi dansade och drack och blev helt tokiga, haha. Nu får jag det att låta som att det är hundra år sen, men vad kan det vara? Jag var singel i alla fall.. Typ 2007 nån gång. 2006? Herregud så gammal jag är. På dom här bilderna är jag alltså.. 18-19 år.

Jag tror i alla fall aldrig jag sett så vampig ut som jag gör på den här bilden.

lätt utvecklingsstörd, ja, men ändå vampig.

och sen har jag så fina minnen till den här bilden också, den här kvällen glömmer jag aldrig. puss lina, om du läser, saknar dig och din vilda själ.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0