thirsty thursday





FÖR-ÄLSKAD i min nya hårfärg. Det blev bättre under natten och för en gångs skull blev färgen exakt som den var på paketet. Roasted coconut heter den om någon undrar. Så skönt att komma bort från det där slitna blonda, nu är det några nyanser mörkare och ser mycket friskare ut. Luggen däremot är en annan sak, haha, det tar alltid typ en vecka för mig att vänja mig vid lugg. Sen växer det så jävla fort också att det är sällan jag hinner tröttna. Klippte kortare lugg än nu dagen innan nyår 2009 och det växte ut en decimeter på ett halvår. Vet inte varför den sektionen av håret växer så fort.

Skitsamma. kväll blir det fest, ett gäng klasskompisar kommer hit. Beerpong och dumheter. Kanske drar ut. Ska gå och köpa smink och plattång nu, varför känns allt roligare när man har ny frisyr?

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0