the only thing i like about it is the hair!

Haha. Hahaha. Förlåt Elin, jag har massakerat din älskling. Varför håller jag mig inte till det jag själv säger, ansikten man känner? Vet ej. Men här är Elins brasilianska gud, i alla fall. Han ser mycket snällare och gladare ut på den egentliga bilden.


Feedback
Postat av: Elin

Hahaha du är så rolig! :D "han ser mkt snällare och gladare ut på den verkliga bilden", haha, och vackrare kanske? haha, man ser ju dock att det är han, definitivt rätt konturer, det är läpparna och ögonen du hade behövt jobba på om det inte var med bläck ;) Jonna samma sak egentligen.. men fint sötnos, då kul att du kan dra nytta av mina bilder - i like. Förresten, jag vill se mig på duk snart! Puss

2009-10-22 @ 10:42:30
URL: http://www.wildonelin.blogspot.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0