surprises aren't all dandy

Ganska seg överraskning igår, vi fick en rumsnyckel till ett av San Franciscos finaste hotell. 26:e våningen, gratis coctails, checkout så sent som 12:00 nästa dag. MEN vi har en hund, så det gick ju inte. Fick reda på det så sent, annars hade vi fixat det. Suger, men farid lovade mig att vi ska bo där nån gång i framtiden. 400 dollar kostade rummet. Rumsnyckeln fick vi för killen som bokade inte gillade sin dejt, haha. Nåväl.

Nu håller jag på att fota Farids klocka, tror det kan bli ännu bättre än den förra bilden jag tog. En art-directed shot och en seamless white background, med andra ord product shot. Lägger upp så småningom, men innan dess, kommentera logos nedanför. Behöver lite feedback.

Och just det, ignorera alla andra inlägg om ni känner för det. Jag vill bara ha alla arbeten jag är någorlunda stolt över här i bloggen. Det är därför jag lagt upp allt.

Puss.

Feedback
Postat av: Viktor

Rätt puckat att ha hund.

2009-10-15 @ 23:52:11

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0