puppyface

foto: jag. det här var dagen vi hämtade hem honom, första bilresan. första fotot och absoluta favoriten ända sen dess.

fan. min hund har alldeles för mycket respekt för mig. jag hatar när han står vid dörren i köket och tigger när jag lagar mat, så har gapat på honom när han gjort så. nu tror jag att jag rutit för hårt, för ända sen dess vågar han typ inte äta ur sin matskål som står längst in i köket. trots att jag bjuder in honom och klappar så smyger han längs väggen, tar lite mat i munnen, går ut, lägger sig på sin matta och äter det där. mongo.

nån hundexpert där ute som vet hur jag blir av med det beteendet?

Feedback
Postat av: Jenna

Min jävla jycke har fått anorexia. Jag måste sitta bredvid henne för att hon ska äta annars vägrar hon. Blir galen.

2009-10-29 @ 06:14:04

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0