Natt.

Idag har vi:

Ätit hamburgare
Tittat på Richard Pryor (han är död, alltså, vi har sett honom på datorn)
Konstaterat att det är två veckor kvar till Jimmy Choo för H&M (mest jag som konstaterat detta)
Druckit två ton vatten
Pluggat
Petat på min bula jag fick igår efter Farid dängde mitt huvud i väggen

Visst. Han bar mig uppför trappan och så slog jag i huvudet i trapprelingen. Ont som fan gjorde det. Han skrattade mest. Idag fick han se bulan, då blev han tyst, haha. Ganska kul var det i alla fall, även om det gjorde ont.

Varmt, underbart varmt. Svenska turister överallt och 22 grader värme. Shorts och t-shirt lever vi i nuförtiden. Det är fint, i oktober. Och då tycker jag ni kan glädjas med mig, okej? Fint.

Annars ville jag mest visa det här:

Vågade håret igår eftermiddag och har fortfarande det här salta svallet. TIGI:s Bedhead platttång är vad ni ska leta efter. 64 dollar kostade den här. För första gången sen vi kom hit känner jag mig som jag gjorde varje dag när jag var 18 - snygg. Och det, mina vänner, det är en fin känsla.

Pussnatt.

Feedback
Postat av: Nathalie

Rätt knäppt, med tanke på att du är jävligt snygg. Sån man bara vill slå liksom. Allt ser bra ut på Cim.

2009-10-28 @ 22:08:48

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0