last night



gårkvällens detalj var mitt halsband, som är två armband från Forever 21. Nedan är en video jag spelade in igår, perfekt anledning till varför jag inte är modebloggerska. Har ingen aning varför ljudet inte funkar, haha, skulle bara visa skorna och halsbandet. Man ser också lite bättre hur tröjan ser ut, att den är lite glansig. EDIT: eh, ljudet funkade tydligen visst. knäppt.

 

Och här är det jag gör just nu:

har fortfarande en del kvar. den vita linjen ska bli transparent, visar sen. sen måste jag fixa de mörka skuggorna nere till höger, det är den andra färgen som blev för mörk. tack gud att taveldukar är så förlåtande och att man kan måla över.

puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0