i don't care what they say about me



Köpte en plattång igår, Bedheads med rundade kanter. Lockade håret med den imorse, det blev bra, men lite för lockigt för min smak. Ska prova en ny teknik nästa gång. Vet inte varför, men känner mig alltid obekväm om jag har för mycket volym i håret.

Vi hade sjukt kul igår i alla fall. Jag tog en del kort, men inga som var speciellt bra. Mindy och Gabe pussades lite, det var mysigt, haha. Jag lackade ur på vår stela jävel till granne och Gabe highfivade mig i tio år efter att jag sagt åt henne att skaffa öronproppar. Så typiskt att vi ska hamna bredvid den enda i världen som inte har ett liv. Skitsamma.

Nu ska jag måla Elins fejs.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0