for so long i never even knew this is what i wanted



Det är över 20 grader varmt ute, men känner ingen lust. Konstigt, så fort man bor på ett ställe där sol är standard så skiter man i den. Tar det fullkomligt för givet, det vackra vädret, och tittar ut nonchalant som för att säga "jag bryr mig inte. Skin på du, soljävel". Jag vet inte. Måste ändå plugga, och det gör man inomhus.

Ska strax börja måla på Elins ansikte. Har suttit och letat inspiration till en photoshoot jag måste göra nu i helgen eller i början på nästa vecka. Det är en annons för skor, förmodligen Forever 21:s skor, och jag behöver som sagt döda den här läxan. Äga alla. Annars blir det problem. Min headline är "it's not about who you are. It's about who you want to be." Igår på Cantina satt jag och Farid och bollade lite idéer, kanske är det skor för kvinnor som är trötta på stereotyper, som lagar bilar, dricker öl och gillar att bli skitiga i ett liv av höga klackar. Nåt i den stilen.

Funderar på att köra en tidig morgon ute på San Franciscos gator, men behöver en modell. Ska lägga upp en annons på Craigslist.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0