Check on it.

Gud, så trött jag är. Blir helt eftermiddagsslut nuförtiden. Finns inget skönare än att sova en stund.

Lektionen gick bra. Fick B+ på Elin, det blev jag glatt överraskad för. A för själva målningen, B för presentationen och C för craftmanship (går man nära så är det vita prickar där färgen inte trängt in). Slutade i ett B+ i alla fall, så FINT SOM SNUS.

Nu ska jag mest dö och tänka på fotokoncept tror jag. Den nya kameran har kommit, Nikon D40x, så ska testa hur den står sig jämte den vi redan har. Den har vi i alla fall ett wide angle-objektiv till, så bilderna blir mer intressanta bara där. Efter lektionen har vi inte gjort annat än ätit dyr sushi och vilat i solen. Tisdagar är bäst.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0