back and forth

Hej gänget! Ny dag, nya krafter. Jag hoppas till gud att klassen har glömt att jag försökte anordna en utgång den här veckan, för jag har verkligen inte tid. Måste designa dropcards och gud vet vad. Somnade typ vid två inatt, känner mig rastlös. Vet inte varför. Teckningarna ser bättre ut med skuggning i alla fall. Jag är så mycket bättre på skuggning än på själva ritdelen. VARFÖR? Ingen aning.

Var förresten på föreläsning igår. Två tjejer som vunnit pris för sin portfolio, och som blev anställda som kreativt team direkt efter första anställningsintervjuen med ett ställe. Inspirerande. Dom tog studenten i 2008 och sen dess har dom kämpat för att få jobba med det dom älskar. Tog med mig en hel del grejer från den föreläsningen, men det tar vi sen.

Puss godmorgon.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0