- oh my god.




så uttryckte jag mig när jag tog rulltrappan upp och såg den här tröjan. visste på en gång att den var jag. underbar båtringad historia från h&m. lite glansig i tyget? vet inte hur jag ska beskriva. mjuk, stretchig, boxmodell, men tight i ärmarna, 24 dollar. funderar på att klippa av den där bak så den blir lika lång som på framsidan, men för nu gillar jag den som den är.

tack baby för korten. farid köpte förövrigt en sjukt snygg hatt, efter påtryckning från mig, plus en jeansskjorta från damsidan, haha. men han är så fin i den.

köpte också hårprodukter från kiehls, som ska vara väldigt bra. köpte heat protector och hårinpackning. enda kvar på listan är saltvattenspray.

puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0