yeeeeeeeeeeeeeeeeeess

Nu börjar betygen trilla in. Det här är Progress Grades 2, det sista betyget innan slutgiltiga. Hittills har jag fått i Color & Design och Digital Techniques, väntar på Ad Creative och Drawing for Digital Photography.

Det här gör mig så jävla glad:





Ni förstår inte hur svårt det är att få ett A i den här skolan. Med den värsta läraren av alla fyra kurser. Hon som i början sa att hon blir förvånad om någon förtjänar ett A. Och så ger hon mig ett. Photoshop, Illustrator och InDesign är där jag känner mig hemma, så det är så skönt att få erkännande på att man gör någonting rätt. Det behövs verkligen som motivation också.

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES.

Ett B i Color & Design är väldigt bra också, förresten, för att vara en som inte kan rita.

Puss!

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0