well hello

Okej. Lyssna här. Jag har hittat bästa onlinebutiken, efter mycket letande. Skeppar bara inom USA, tyvärr. USA:s ekonomiska undergång gynnar oss svenska utlandsstudenter något ofattbart, då dollarn är så låg i jämförelse med kronan. Titta:

Inget par av de här skorna kostar över 300 kronor. Free shipping och rabattkoder annonseras ut över hela sidan. Jag beställde de bruna, 30 dollar. Det är 210 pengar i svensk jämförelse. I love America. Om jag skulle köpa alla sex par skor skulle det kosta mig typ 1300. Kostnaden för ETT par skor på exempelvis Topshop.

Men, nu ska vi inte bli tokiga här. Ska se om storleken passar och så om kvalitén är nåt att ha. I såna fall så finns det en god chans att jag är fem par skor rikare inom en månad. Ärligt.

Det fanns en annan poäng med det här också. Eftersom jag bara ska vara hemma i Sverige i tre veckor i januari så kommer vi inte ta med någonting, typ. Hunden, nån jacka och lite kläder. Större delen av grejerna lämnar vi såklart här. Så om någon vill ha nåt här från USA nu när dollarn är fattig, för över pengar till mig, så handlar jag och tar med det hem. Så får vi en utsökt anledning att träffa varann också. Det här är alltså främst riktat till kompisar. Om ni vill slippa shipping och tax på typ Forever 21, Victorias Secret, Agent Provocateur etc. Adressen till den här hemsidan är wetseal.com.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0