To the window, to the wall

Hej alla barn.

Vacker höstdag i San Francisco. Kyligt, men solen strålar. På morgonpromenaden gick vi förbi en rnb-artist som stod och spelade in en musikvideo. Uppfattade inte låtens namn, så kan tyvärr inte söka på honom.

Jobbar fortfarande med min print-ad som jag ska lämna in till vintershowen imorrn. Älskar den. Jag gör verkligen det. Det är en idé och copy jag verkligen kan stå för som person. Måste klämma fram en till version bara, helst två, innan imorrn klockan 12. Nu får mina kurser lida, men om jag kommer med i vintershowen slår det allt. Ska dock ta en paus från det nu och måla lite istället till Color & Design.

Såg The Proposal igår. Jävligt bra. Mycket bättre än förväntat.

Vad mer.. Farid har åkt på pink eye. Det svider och han har svårt att hålla ögat öppet. Nån som haft det och vet nåt bra lindrande?

Puss barn.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0