steam







Farid hängde in min klänning i badrummet när han duschade, så nu är den hyfsat skrynkelfri. Jag sitter och blir tokig över min fotoläxa, ribban är så jävla hög för social awareness-kampanjer. Det är en photo composite ad, vi måste fota tre olika scener/grejer och sätta ihop i Photoshop. Man måste vara ganska grym i PS för den här grejen, med andra ord. Inte säker på om jag fixar det än.

Hursomhelst. Jag känner starkt för barns hälsa när det gäller fysisk aktivitet och vad dom får i sig, man kan väl säga att det är min hjärtefråga. Så jag vill absolut göra en kampanj för att få föräldrar att förstå vad dom gör mot sina barn när dom köper snabbmat. Det måste vara hard-hitting, enkelt, vackert och direkt. Det måste ge dom dåligt samvete, utan att vara påträngande aggressivt. Jag och Farid gick och bollade nyss, och som vanligt kom vi fram till nånting tack vare honom. Det är så sjukt, men varje gång jag sitter fast så pratar jag med honom, och då släpper det. Nu har jag nåt att bygga på i alla fall.

Mina fokuspunkter med snabbmat är att det är billigt, det går fort och man köper det för att belöna barnen. Kanske blir det lite omvänd psykologi på den här uppgiften, vi får se.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0