philly

Jag fattar inte att jag aldrig tänkt på det här, men självklart borde jag söka efter nån annan svensk som bor i USA och har lite sköna tips och historier att dela med sig av. Nu blev det jävligt oväntat Ebba von Sydows äldre syrra som fick stå för inspirationen. Hon är över 30 och har två ungar, så vet inte hur mycket vi har gemensamt, men hon ger massa smarta mattips och berättar om frukostgrejer jag aldrig sett här..

Alltså, jag vet verkligen inte vad jag skriver om. Hon bor i Philly i alla fall. Där är det jävligt mycket kallare än vad det är här.

Fick A på min Urban Forest Project, som ni hittar under Advertising-kategorin tror jag. Det är mitt andra A i rad för Digital Techniques, så nu hoppas jag att jag kan behålla det ända till slutet.

Åh, måste måla för Color & jävla Design. Imorrn ska jag fota.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0