nothing but natural

Hej kompis.

Måndagar är verkligen veckans längsta dag. Herregud, känns som jag vaknade igår typ.

Hmm. Skumt. Upptäcker att jag inte har någonting att skriva om.

Börjar bli kyligare nu här i SF. 16 grader ungefär. När det inte blåser är det behagligt, annars känns det rejält mycket kallare. Intressant vecka nu, inställda lektioner på grund av Thanksgiving, så nu har man verkligen chans att komma ikapp.

Farid har hängt upp jättevackra ljusslingor här hemma, Lucas är sjukt fin i skenet från dom. Det känns faktiskt lite juligt efter att solen gått ner.



Körde kofta över jacka idag typ. Det var alldeles för varmt. Så kul när jag kom till lektionen, en tjej frågade om mitt hår var naturligt lockigt. Jag bara garvade och tänkte att hon skulle sett mig imorse när jag svor mig blå över att håret vägrade göra som jag vill. Förhoppningsvis tror alla att jag vaknar upp och ser ut såhär. Effortless, liksom.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0