nervous breakdown

Jag skojar inte ens, hoppade nästan. Fy fan vilken ångestfylld läxa. Här, gör ett visitkort, du får göra vad fan du vill. Kul? NEJ. INTE KUL. Fattar ni hur mycket valmöjligheter det finns? Mitt huvud brann i fyra timmar. Som paus åkte vi till Cost-Co och köpte tolvhundra kilo mat. Cost-Co, på en fredag. Som första löningslördagen i januari på IKEA, typ. Smart paus.

Hursomhelst. Nu ska vi DÖ och titta på Paranormal Acitivity. Jag orkar inte ens förklara mitt visitkort. Gillar ni det inte kan ni dra åt helvete, för jag orkar verkligen inte ändra på nånting. Och om det inte ser ut som att det tar lång tid att göra så kan jag meddela att DET GÖR DET. Det tar TOLV timmar.

Puss.





Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0