model for a day

Haha, det här känns helt absurt. Men kul! En kompis till Elise, tjejen som älskar hiphop, friendade mig på Facebook idag. Hon hade skickat med ett meddelande där det stod att hon hört att jag var skitsöt och supergullig. Hon går fotografi-linjen på AAU och vill fota ett porträtt på mig tisdag kväll. Hon ska även fota en still-life på grejerna jag bär med mig i min väska varje dag. Haha, så absurt. Jag vet inte vad hon är ute efter, men porträtt betyder väl förmodligen close-up på ansiktet.

Självklart ställer jag upp, grymt kul att få bilder från någon som är så duktig på det hon gör. Det blir riktiga studiobilder, så ni får väl se dom när hon har redigerat och allt.

Ska jag försöka bli modell också, får se hur mycket folk som hatar mig då :)

Puss

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0