live

Hej bloggis. Har saknat dig, men haft förjävla mycket att göra. Gjort klart mitt identity package, lägger upp det ikväll eller imorrn. Gjorde dubbelt så mycket arbete som alla andra, så får förhoppningsvis ett A. Fick ett B på mina dropcards.

Rekommenderar inte Paranormal Acitivity. Jag var tvungen att stänga av ljudet på Blairwitch Project, var så jävla rädd att jag trodde jag skulle svimma - den här är inte i närheten. Det finns absolut en del obehagliga grejer och en scen som var riktigt vidrig psykologiskt, men annars.. nja. Speciellt rädd blev jag faktiskt inte. MEN! Ska rekommendera en annan film. Zombieland med ljuvliga Woody Harrelson. Farid tjatade på mig tills vi såg den, och den var riktigt bra. Rolig, smart och snyggt foto. Tack babe.

Fem veckor kvar i skolan. Sen två veckor i New York. Läser i Kenzas blogg att världen ska gå under 2012. Det tror jag inte. De skrifter som maya lämnade efter sig visar bara att vi går in i en ny era den 21:a december 2012. Det är vad jag läst i alla fall, och väljer att tro på.

Men tänk om. Såklart. Om du bara har tre år kvar att leva.. vad gör du med ditt liv?

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0