list

1. De 3 senaste köpen jag gjort är
Min stora väska med nitar från H&M, min pastellrosa klänning och mina kedjeglajjor från Urban Outfitters.

2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är
Känner inte en enda kändis. Har legat med vinnaren av Big Brother dock! Woot woot. Han var sämst.

3. Det senaste jag googlade var
Flapper. Försökte få inspiration till en läxa.

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin
Måste vara någon kappa som jag aldrig använder. Har en från Zara för över tusen spänn och en från Topshop för 1300. Använder dom aldrig, trots att bägge är fina. Usch, nu får jag ångest.

5. I min handväska har jag just nu…
Handväska känns så sjukt 90-tal. Men i min väska har jag allt som oftast ett gäng pennor, ett suddigum med massa hårstrån på, en tom matlåda, en smutsig gaffel och dubbelhäftande tejp.

6. Min favoritgata i världen är
Wisteria Lane.

7. Mitt signaturplagg
Oj. Jeansshorts.

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är
Smutsigt, hårigt och skrynkligt.

9. Jag är beroende av
Musik.

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord:
Haha. Casual, comfortable and chic. Nej. Chic är jag verkligen inte. Men det lät så bra.

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja
Urban Outfitters. Alla gånger.

12. Jag har aldrig köpt något från
Weekday. Förstår inte grejen.

13. Jag fyndar bäst på
H&M.

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja
Nicole Richie har det där bohemchica, avslappnade. Det gillar jag verkligen. Långklänningar och stora smycken.

15. Mitt nästa stora inköp ska bli
En fucking flygbiljett tillbaks till San Francisco. Klädmässigt - den perfekta skinnjackan.

16. Min stilikon är
Har ärligt talat ingen, men Elin Kling är fan alltid snygg. Nu har hon dessutom köpt samma tröja som mig från H&M, så nu ska jag följa henne extra för att se hur hon stylar sig.

17. I min skosamling har jag
De perfekta stövlarna från Nine West. Glad över det. Hoppas jag kan ha dom i ett par år, minst.

18. Min drömväska är
Men ärligt, jag skiter verkligen fullständigt i väskor. Min älsklingsväska kostade 7 euro i Barcelona, den har massa fransar och börjar falla isär.

19. Varje månad shoppar jag för
Väldigt olika. 0-1000 spänn.

20. På nätet shoppar jag helst just nu från
Urbanoutfitters.com. Uppdaterar varje dag, det gillar vi.

21. Min favorit-modeblogg är
Elin Klings. Stilren, stora bilder, snygga kläder.

22. Jag är som snyggast när jag är
Hel, ren och glad.

23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag
Jonna är den personen som ploppar upp i mitt huvud. Tror det är för att allt hon har på sig skulle jag ha på mig.

24. Mitt hår är
En jävla katastrof, men it's getting there.

25. Mitt drömjobb är
Välbetald copywriter med frilansuppdrag inom grafisk design, kollegor som får mig att garva, tvåtimmarsluncher och ett kontor där jag kan komma och gå lite som jag vill.

Nu vill jag att Elin, Jonna och de andra tjejkompisar som läser min blogg kopierar den här listan och kör i sin egen blogg. OMEDELBUMS.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0