lazy

Jag har fått en ny vana här i SF. När jag blir sådär trött på eftermiddagarna lägger jag mig alltid och sover en stund. Kommer inte ihåg att jag gjort det sen grundskolan. Det är så skönt att ligga och glida in och ut ur sömn, vanligtvis vaknar jag upp typ var tjugonde minut och så somnar jag bara igen. Har fortfarande grejer att göra dock, så nu har jag sovit klart.

Elin tycker det är mycket babysnack i bloggen. Fan, så ska det ju verkligen inte vara. Tror det beror lite på att Farid är så jävla fin att jag inte kan låta bli att tänka på hur det kommer bli med en unge. Men TRO mig, det här betyder inte att vi ska ha ungar nu. Det är det absolut sista jag vill, och han också. Vi har för mycket att göra innan det ens tänks över.

Nu ska jag rita upp mina koncept, tror jag. Ganska stolt över dom. Ni får en run-down sen.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0