king's cup and penis cake




det här är den enda bilden vi tog igår. tur att den blev så fin. ni kan ju ana ljudnivån i vår lägenhet. men vi gick vid tio, så inga arga lappar från grannen i alla fall.

det syns inte så bra, men det tjejen med mössan håller i handen är en "penis cake", hennes egna ord. det var hennes födelsedagspresent till farid. den är gjord av rice krispies. hon ville göra den med whipped cream som sprutade ut när man tryckte på den, men det var tydligen för avancerat. en annan gav honom ett kort och en tredje gav honom en snickers. den åt jag upp imorse, trodde nån hade glömt den igår. farid blev grinig och skickade ett meddelande till anna, tjejen som gav honom den, "cim ate my present".

haha, herregud. amerikaner. jag säger det - den halva miljon jag kommer vara skyldig csn när jag tar examen är småpotatis om man väger in kvalitén på de människor jag aldrig hade träffat annars. kvällen igår var underbar. nu ska jag steka kött i half & half och sparris i smör. middag. mums.

puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0