KidsHealth

Jag lämnar in två kampanjer till Vintershowen. Vintershowen är i princip ett sätt för oss studenter att få ut vårt arbete. Branschfolk kommer till festen som är nån gång i början av december, och så hängs våra ads upp i rummet. Mycket trevlig tillställning förra gången, så det kan nog bli kul igen. Min första kampanj var för Trojan Condoms, den ligger redan uppe här på bloggen. Gå in på kategori Advertising och scrolla typ längst ner, tre bebisar som skriker.

Den andra har jag tryckt ut nu i helgen. Mina kurser har fått lida, men skitsamma. Hann bara göra två ads till den här kampanjen. Elin, skulle gärna ha din åsikt på detta. Och er andras, såklart. Den är för Kidshealth.org, som fokuserar mycket på att äta rätt ner i väldigt unga åldrar.



You don't want your child to connect something good with something bad. Reward her somewhere else and avoid a life-long addiction.




You don't want your child to connect something good with something bad. Reward him somewhere else, because obesity doesn't care about age.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0