jimmy choo / h&m / fabulous

Har spenderat kvällen med att plugga. Designar mitt andra set med dropcards nu. Äter kakor, varvar med 30 Rock. Inga konstigheter. Hela San Francisco är utklätt, men vi orkar verkligen inte. Blir nog nån film.

I SF nu har det börjat komma upp gigantiska billboards med beauty shots för Jimmy Choo's kollektion som släpps den 14:e november på H&M. Här är en video där den vackra kvinnan som grundade märket visar upp delar av kollektionen. I klädväg är det för mycket svart och tungt för mig, jag vill bara bära pasteller nästa vår och sommar, men skorna är out of this world. Ungefär 1000:- kommer dom ligga på. Jag. Vill. Ha.

I övrigt har jag reggat ett domännamn och kikat runt lite på Patentverket för att se vad man kan göra för att skydda ett varumärke. Men skit i det nu och titta vad fint:


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0