jack in the box

Baby är och köper hamburgare. Jag ligger och läser Josefin Craafords blogg på Finest.se, fan vad skön hon är alltså. För in lite glamour i trista Sverige. Hon hör ju hemma i L.A eller nåt egentligen.

Vad har man gjort idag, inte mycket. Kollat The Hills, The City och Styl'D på MTV:s hemsida, gjort klart läxorna tills imorrn, tänkt att man nog borde börja med nån annan läxa men skitit i det. Jag äter typ inte längre. Det är ett problem. Jag är alltid hungrig, men nu har jag tappat det av nån anledning. Idag satt jag och ritade efter Farid gått till skolan och så reste jag mig upp för att hämta vatten och blev helt yr. Då var klockan två och så insåg jag att jag inte ätit nåt. Sjukt.

Vi har snackat om vad vi skulle göra om vi fick 100 000 spänn att shoppa upp på en timme. Jag skulle boka resa till Galapagos-öarna och Farid skulle köpa världens dyraste kamera och tre objektiv. Då vet vi det.

Annars - Thanksgiving närmar sig. Inbjudna på tre grejer: middag hos Farids älskade vän Alex, som vi hängde med förra terminen, amerikan, bög, tokskön. Födelsedagsfest hemma hos Mindy, hennes rumskompis fyller år, och förra gången vi festade där var det hur jävla kul som helst, så vill verkligen gå. Och till sist har vi middagen hemma hos Gabes föräldrar ute i Ocean Beach, dom är rika och har jycke, så dit ska vi definitivt, käka dom ur huset och leka av Lucas.

Det rullar.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0