it's in the small things



Gjorde en deal med Farid. Går han ut med hunden så städar jag. Swivel Sweeper är vad vi kör med här i Amerikat.



Farid tycker jag är mongo, men vadå, man behöver inte ha muskler för att göra såhär. Det ser bara coolt ut.



När vi var ute och gick igår med Akeem så hittade vi en hel hög med hotellhanddukar på gatan. Hopsnörda och nytvättade. Självklart tog vi dom. Nu är bara frågan vart fan vi ska få plats med dom.



Beviset att pengar inte har någonting med lycka att göra. Den här bilden står på mitt nattduksbord. Ramen hittade jag i trapphuset för ett tag sen. Gick direkt hem och klippte till ett av våra kort från förra terminens engångskamera när vi var i San Diego. Älskar den där bilden. Och det är så mysigt att titta på den när jag vaknat och innan jag somnar. Det är det jag värderar högst i den här lägenheten.



Osminkad, nyvaken sanning. Farids skägg börjar växa ut, tack gud.



Just det.

Ses sen, måste städa mer. Lyssnar på det här under tiden.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0