infusion lounge just killed it

Herregud. Nu har klubbscenen i San Francisco visat oss vanliga dödliga vad det har att erbjuda igen. Akeem tog oss till Infusion Lounge igår, och dra åt helvete ni hade älskat det. Ner i en källare och det första man möts av är en boxningsring i miniformat med två kvinnliga dansare i underkläder. En var snygg, den andra var Megan Fox-snygg. Jag driver inte. Gratis inträde, företräde i kön och tillgång till VIP:en eftersom Akeem känner nissarna, så alla förutsättningar var rätt. Sjukt lång kö till baren, ändå tog det inte mer än tio minuter att få en drink i handen på grund av systemet dom körde. SVENSKA KLUBBAR, plocka upp. Alla bartendrar körde utvalda sektioner och så tog dom beställningar i en cirkel hela tiden. Så oavsett om jag var framme före en tjej som stod till vänster om mig, så fick hon beställa först eftersom dom körde den här cirkeln. Jag vet, kanske irriterande om du är först. Men så smart ändå. Du blir liksom inte irriterad, eftersom du då vet exakt när det är din tur. Ingen hänger över bardisken, ingen sorts förtur till tjejer. Alla behandlas lika. Grymt bra, tycker jag.








DJ:n går inte att beskriva. Det var helt omöjligt att sluta dansa. Det gick inte. En DJ som kan mixa Bloodhound Gangs "The roof is on fire" med Kings of Leons "Sex on fire" på det sättet som han gjorde.. Helt sinnessjukt. Och sen alla låtar i hiphop/rnb-världen som dom aldrig spelar i Stockholm. Old school blandat med b-spår från Lil Waynes senaste platta. Jag dog. Farid dog. Alla dog. Varmt som satan, men hade bara shorts på mig, så det var hyfsat lugnt. Fantastisk kväll. Är inte bakis heller.









Dog.

Nu ska vi till Farmers Market och handla färska grönsaker.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0