hey you

Hej alla barn. Mysig fredag igår. Farid hade tankat Up! och Paranormal Activity. Jag kände inte riktigt för att dö, så vi såg Up!. Vi garvade hela filmen. Sjukt mysig, en annorlunda form av animering, världens roligaste jävla fågel och tusen hundar. En film helt i min smak. Grinig huvudkaraktär och allt. Den slutade ju gå på bio här i USA under sommaren, så vi missade den. Jenna, du skulle älska den. Haha. Jag vill typ se den igen.

Nu lär ju Farid vilja se Paranormal ikväll, men jag har absurt mycket plugg att göra. Måste göra klart mitt visitkort idag så jag kan fokusera på andra läxor imorrn. Jag funderar på att ta den här idén jag visade er nedan och göra ett visitkort som frilansande fotograf och sen göra ett till för reklamsidan. Vad tycker ni om det? För jag tycker verkligen idén på den nedan är fin, den passar bara inte för vad reklam betyder för mig.

Shout-out till Urban Outfitters förresten. Beställde.. igår? Fick ett mail idag om att klänningen och glajjorna är skeppade. Dom vet hur man behandlar trogna kunder. Ärligt, vi är inne i butiken så ofta att dom hälsar på oss som att vi är släkt.

Nu vaknade Farid och sa att mitt knappande på tangenterna låter "nästan som regn". Fin pojkvän.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0