fcuk & oasis

Chris bad mig kolla nyårsklänningar åt henne. Hon hade blivit inspirerad av den där snackisen från Balmain som Jennifer Connely sprang omkring med i.. våras? Hennes krav var grön, paljettbeströdd, långärmad, kort, tight men inte för tight och under 1500:-. Efter lite letande online hittade jag denna:



Ganska bra jobbat med tanke på kraven, visst? Den är i alla fall från Oasis, syrran skulle kolla om den fanns kvar imorrn.

Men det leder mig till min egen nyårsklädsel. är det något jag inte har i garderoben är det fina, korta klänningar. Jag tänker mig en Forever 21, eftersom det är billigt och snyggt när dom slår huvudet på spiken. Topshop hade inget fint. MEN. MEN. Vi var inne på FCUK igår. heeeeeelt sjukt fina klänningar, min favoritfärg kornblått strösslad över hela affären. Sen när är det märket så bra? Förstår ingenting. Höll på att svimma av lust när jag såg skorna i butiken, dröm, dröm, dröm. Svindyrt är det, men herregud så vackert (dom hade också leggings med nitar, som alla märken kör nu, men dom här var snyggare än topshops och zaras, kolla hemsidan):

$268

 

$168

 

$198

 

$68

 

$228

 


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0