farmville

Lugn, skön dag. 24 grader varmt, svettades som en liten söt gris när vi var ute och fotade nyss. Fick ihop en del fint, ni får se snart. Fick tre läxor i Color & Design till nästa vecka, mindre bra. Nästa vecka har jag dessutom inte en, utan två make-up-classes, vilket betyder att jag kommer ha minimalt med tid att göra någonting alls förutom vad som innefattar musflyttande. Snark.

Förövrigt:



63 miljoner användare. Förstår ni hur många människor facebook-applikationer når? Internet är den nya plattformen, helt klart. Jag var sist med Facebook, nu är jag sist med att testa Farmville. I egenskap av reklamare känner jag att jag måste vara uppdaterad. Och så är jag kraftigt uttråkad.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0