blogs

Jag läser så mycket bloggar att det inte finns. Folk här i USA vet knappt vad en blogg är, dom förstår inte alls hur folk kan tjäna pengar på det i Sverige. Och tror ni det är svårt att förklara? Kan man säga. Jag har ingen aning varför folk tjänar så mycket pengar på det. Det är dessutom orimliga summor vi snackar om, jag menar, 10 000:- i månaden skulle jag tycka var sviiiiiinnajs som blogglön. Och de stora i Sverige har väl ungefär det gånger tio. Helt sjukt.

Läser mycket bloggar, men inte alla jag är inne på varje dag. De jag är inne på varje dag är de jag vet uppdaterar varje dag. Så det visar väl att uppdateringen är nummer ett när det kommer till att bli stor på blogghimlen.

Varje dag:

Kenza - Hon är snygg. Rolig. Typ därför.
Blondinbella - Jag blir på bra humör varje gång jag går in på hennes blogg. Grymt inspirerande tjej, även för mig som är fyra (?) år äldre.
Kissie - Ren fascination. Vi gillar att se trainwrecks, vi människor, och Kissie är väl en sådan om nåt. Har ingen aning vad hon sysslar med, men jag kan förstå att hon fortsätter om hon tjänar mycket pengar.
Pappabloggen - Ja, Schulman får ett besök varje dag. Tycker hans blogg är bättre sen Amanda och Charlie kom in i hans liv. Mycket ångest, många intelligenta inlägg.

Flera gånger i veckan:

Elin - Style By Kling är Sveriges snyggaste modeblogg. Stora bilder, stilren header, enkel att förstå. Uppdaterar för sällan, men annars är hon bäst på mode.
Schulmania - Calles blogg är också bättre nu. Det handlar om en helt annan värme.
Gynning - planetgynning.com är väl helt okej. Hennes blogg är den enda jag läser där. Hon är ju så härlig. Jag älskar henne.
Perez Hilton - Har alltid de senaste, bästa musikklippen från precis alla artister jag älskar.
Mogis - Vet inte hur mycket pengar hennes föräldrar har, men hon handlar seriöst kläder för typ 20 000:- i månaden. Hon har väldigt fint hår också. Haha, jag har de sjukaste anledningarna till att besöka bloggar.
Stina-Lee - Läste hennes blogg förut, sen blev hon helt plötsligt gravid och nu mamma. Är väl 20 år. Hon är väldigt mysig, i alla fall. Söt tjej.
Rika Uteliggare - Marthina ser ut som Lima. Punkt.
Rebecca Simonsson - Enda anledningen att besöka Stureplan.se. Hon är snygg som in i helvete.

Hmm. Det kanske inte var så många. Farid tycker det, men jag vet inte.. Finns nog värre folk än mig.

Förövrigt hade vi en diskussion under Thanksgiving om att alla människor är bisexuella. Vissa är mer in tune med sin bisexualitet och vissa förnekar det djupt. Vad tror ni om det?

Puss.

Feedback
Postat av: Sandra

Holla! Måste bara få tips om en blogg om du gillar humor: http://linneawikblad.blogspot.com/



Och några modebloggar jag gillar, också med stora bilder och fantastisk uppdatering (du kanske redan läser dom, men if not)



http://src783.blogspot.com/

http://www.jakandjil.com/blog

http://dashletmein.blogspot.com/

http://tessa-jay-circanow.blogspot.com/



Ha det gött och tack för en härlig blogg, läser den varje dag!

2009-11-29 @ 21:17:35
URL: http://www.tonitonly.se

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0