baby

Och hans läppar är så mjuka att de inte känns. Jag blundar och smeker lätt med fingret, förnimmelsen finns, men de är så mjuka att dem nästan inte känns. Det slår mig ibland hur vacker han är. Kanske är det kontrasterna. Läpparna och de hårda stråna runtom. Långa ögonfransar och välvda ögonbryn. I 26 år har han gått omkring utan att älska mig. Han har varit överallt, förutom här. Det är en lång tid, 26 år. Så många som rört hans läppar innan mig. Men det går inte att tänka på just nu. Hans läppar är så mjuka att de nästan inte känns och förnimmelsen av vilka han rört innan mig vilar där; jag smeker bort det med mitt finger.

Feedback
Postat av: Jonna

Magiskt.

2009-11-26 @ 18:26:28
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0