attacked from every angle



Hej gänget.

Igår ville Anna från klassen följa med mig hem och dricka öl efter lektionen. Så det gjorde vi. Drack öl, snackade skit och åt pizza. Gabe kom förbi också, så fick vi jävlas lite med honom med. Tror jag drack fyra öl, så är inte bakfull idag i alla fall.

Ska snart iväg och trääääna. Sen make-up-klass IGEN för helvete, vi ska på fieldtrip till en commercial printer, så det kan ju bli intressant. Sen har jag ingen aning vad jag ska göra. Eller jo just det. Plugga. Plugga, hela dan. Ska bygga en trifold brochure om öl.

Annars så visade Jonna en bild på en äcklig haj i sin blogg och magen vände sig som vanligt. Men hon ville pussas och bli vänner igen, så det blev vi. Nice. Men inga fler hajar. Okej? Ingen av er. Jag dör. Varna mig innan. Vi gick förbi en affär här på Sutter som säljer TV:s och datorer, varenda skärm hade bilder på hajar och jag höll på att gå in i en stolpe för jag vek av så snabbt. Sen var det inte ens hajar, var små fiskar typ, men fortfarande.

MEN SKITSAMMA, vem bryr sig? Suck. Ses sen.

Puss på er.

P.S. Väldigt mysigt hem däruppe.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0