apples and oranges

$10

 

$19

Min fotolärare sa idag att jag borde tänka på att bli art director istället för copywriter. Jag vet att han menade det som en komplimang, men det gjorde mig ändå lätt deprimerad. Beslutsångest är aldrig kul. Så jag tröstade mig. Hade dessutom en kod på 10 % off, så det blev ännu lite billigare. 240 svenska kronor för en silkesklänning (i pastell, yes!) och solglasögonen jag längtat efter. Lägg till mina Nine West-stövlar och min skinnjacka så är vi hemma.

Och ja, självklart kommer klänningen från silence + noise.

Puss.


Feedback
Postat av: Naima

Hej på dig vännen !



Nu är det så att du som gillade kamelfärgade väska från Nuknuk, har nämligen chans att vinna den nu! Vinsten är en av dessa väskor bilderna på min blogg - en i kamel eller brun.



Tävlingsuppgiften ? Du kan läsa det genom att söka in i min blogg www.naaimas.blogg.se och TÄVLA med ! :)



Kram // Naima

2009-11-06 @ 14:09:17
URL: http://naaimas.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej!

Ville bara berömma dig för din härliga blogg. Hittade den via Farids blogg för ett tag sedan(han & jag pluggade samtidigt i Växjö), och sen dess är jag inne och läser med jämna mellanrum. Fantastiska bilder! =)



/Stina

2009-11-06 @ 15:44:31
URL: http://aimingforthetop.blogspot.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0