you know what?

Vet ni vad som ska bli så jävla nice med att komma hem? ATT ÄNTLIGEN FÅ GÅ TILL SOAP BAR. Haha, jadå. Jag är i San Francisco som har ett helt ojämförbart klubbliv, ändå saknar jag mitt hjärta lite. Minns när jag tillhörde inventarierna där. Kommer alltid älska Soap Bar. Där har jag gjort mina värsta misstag, träffat de sötaste människorna, dansat som en vilde med min lillasyster, hoppat upp i armarna på Elins underbara ex Jon, blivit bjuden på shotbricka av kåta italienare, flirtat, kyssts och haft så jävla, jävla kul. Ska släpa med mig Jonna, Jenna och Jessica dit så fort jag landar i Stockholm. Underbara Tvålis. Soap Bar var naturligtvis också det första stället jag och Farid gick ut på tillsammans, haha, det såg jag till. Samlar alla mina bra minnen där. Love.

Annars? Pluggar. Designar ett four-page-spread med en Lady Gaga-intervju. Det har potential att bli riktigt, riktigt bra, ska in på måndag.

Annars? Kollar på serier där folk letar hus och är bara så glad över att leva, för vi har så mycket underbart att uppleva. Det absolut bästa USA gett mig är synen på livet, allt känns möjligt här borta. Tro mig, den amerikanska drömmen lever. Att ett landbyte kan ge så mycket positiv energi till en människa som alltid vänt bittra kinden till är kanske inte så konstigt, men ändå oväntat.

Vi kan snacka lite mer om utlandet och framtiden sen, men titta här först:

Om det hade legat vid havet hade det varit ett JA på alla sätt någonting kan vara ett JA. Love, love, love.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0