winter wonderland



Okej gänget. Först och främst - betygen.

Color & Design - B
Ad Creative - B
Drawing for Digital Photography - A
Digital Techniques 2 - A

Precis som jag förutsåg. Nöjd. Jävligt nöjd. Nu fick jag ett A första terminen, två A andra. Får satsa på tre i vår.

Om tre timmar börjar det glida in en hel drös sköna människor här för fest, så har lite att göra. Men det här är vad jag ska göra i Sverige när jag kommer hem om drygt två veckor:

- Äta kaviarmackor
- Pussa mamma
- Ge Chris hennes julklapp, ett par skor från Forever 21
- Gå en lång promenad ute på Värmdö, i snön, när allt är tyst förutom jag och mitt sällskap
- Hitta mina hundra jackor och åtta par skor som jag glömde hemma
- Åka ner till Jonna och Elin i Lund, förhoppningsvis med Viktor i släptåg
- Åka ner till Linköping för den sedvanliga släktträffen; mat, skratt, alkohol, kortspel
- Kolla Monki och DinSko efter guld som jag inte kan hitta i USA
- Vara med Jenna 24 timmar om dygnet
- Dricka vin och snacka skit med Lina, Fanny och Åberg, hoppas, hoppas
- Gå till Soap minst två gånger
- Klippa mig/Färga håret
- Sakna Farid och hundfan
- Lämna av vinterjackor som jag inte behöver för vårterminen
- Spela nåt fjantigt sällskapsspel/gå ut och dansa med Emil
- Gråta över att solen aldrig visar sig
- Hälsa på alla tomtar på Berghs

Finns säkert hundra till grejer, men det är vad jag kommer på just nu. Har bara tre veckor, så får vara effektiv. Som vanligt hoppas jag att jag slipper se alla mongon som finns ute på Värmdö, lyckades undvika det i sommar så det ska väl gå bra nu med. Ser inte alls fram emot mörkret alltså. Det är läskigt, men man vänjer sig så fort vid att det är varmt och fint hela tiden när man bor här. Nu är det vinter här med, och solen går ändå upp vid 7-8-snåret. Tyvärr går den ner fortare än vanligt, nu är klockan 17:25 och solen flämtar fram sista glansen nu.

Men hörni. Nu ska vi köpa sprit och locka håret. Sen blir det tokröj och förmodligen en svinsur asiat till granne om ett par timmar. Ska sätta upp en lapp på dörren sen, ni får se kort på kvällen imorrn. Bakfull och jävlig kommer jag vara.

Puss hjärta.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0