tv-spot / Honda Metropolitan Scooter

Hej snuttar.

Klockan är över 1 och jag borde verkligen gå och lägga mig. Sista lektionen imorrn, vi ska presentera en tv-spot för Honda Metropolitan Scooter. Den här uppgiften har vart seg och trist, jag har fått göra allt trots att jag har två klasskamrater som är i min grupp. Det är lite sämst när det blir så, samtidigt är det mitt fel för att jag gärna tar på mig mer än vad som är dugligt. Då vet jag i alla fall att det blir gjort till min standard. Kontroll-freak, oh ja.

Min standard är tydligen väldigt låg just nu - här är videon:


Har gjort hela skiten idag, så have mercy on me. Tagit korten, photoshoppat, redigerat, fixat musik, copy, allt, allt, allt. Mina klasskamrater hänger inte direkt på toppen av min julgran i år. Ett par STJÄRNOR känner jag i alla fall, dom heter Blimpa och Ponny. En ligger och spyr i tequilans förlovade land och den andra ska till Paris och knulla Tuborg.

Dags att sova nu? Skulle tro det va. Stjärnorna får jag träffa i januari. Då ska vi döda Lund.

Puss på er.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0