tiger wood

3 anledningar som gör att den här historien är sorglig:

- Barnen. Jag fattar inte hur man kan vara otrogen mot sin fru när hon är gravid. Okej, överhuvudtaget, men när hon är gravid? Hur kan man göra så? Jag kan inte låta bli att tänka på vart ungarna står i allt det här, och jag hoppas över allt annat att Elin skiljer sig från det där jävla missfostret.

- Att han slutar spela golf, om än tillfälligt, är såklart en tragedi av stora mått. Tänk om Beckham skulle lagt av när hans historia uppdagade sig? Bara sagt "nej, ingen mer fotboll för mig". Nu är inte Beckham för fotbollen vad Tiger är för golfen, men ändå. Hursomhelst är det sjukt trist för golf-fans (min pappa till exempel), och oavsett om han kommer tillbaka eller ej så har han ju förstört sitt rykte för alltid. Beckham hade en kvinna, en sexig jävla assistent som hela världen förlät honom för. Tiger knullade med halva USA.

- Imorse stod jag och pratade med Farid om det här. Garvade som fan åt hela grejen, bara föreställde mig scenen. Elin ser sms:et och flippar totalt. Hon jagar ut Tiger, han blir så jävla rädd att han slänger sig i bilen, hon slår in rutan med Tigers egna golfklubba och han kör in i ett träd. HAHAHA, alltså det är ju hysteriskt kul. Garvar bara jag tänker på det.

Sorgligt dock, för att när jag garvade som bäst så trampade jag rakt ned med full kraft på ett häftstift. Gick hela vägen in i fotsulan och det har gjort ont hela dan. Karma, var det ja.

Puss.

P.S. Tiger Wood. Wood. Woodie. HAHAHAHAHA. Nu får jag akta mig för häftstift. Wood. Hahaha.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0