the right way

Jag ger mig. Efter att ha sett den här bilden på Mini så är jag kär i lårhöga stövlar.

Mitt problem har varit att det bara ser för porrigt ut. In real life är dom sjukt svårmatchade, om man som i mitt fall inte tänkt att bära dom till jeans. Det finns ett par grejer som gör dom mindre porriga:

- Brun mocka istället för svart
- Tjockare klack, som på Minis från Friis & Company
- Pösiga upptill

Med de här detaljerna så blir det ju, som ni ser, snorsnyggt till shorts och tunika. Det måste vara slappt upptill för att det ska funka för mig. Jag tänker mig till alla sommarkvällar i både SF och Stockholm, när solen gått ner och man lätt fryser lite. Brun mocka, solbränd, vit tunika. Jo. Ska se vad New York har att erbjuda för pris på stövelfronten.

Puss.


Feedback
Postat av: Lotta

De där stövlarna är helt grymma!

2009-12-23 @ 18:03:52
URL: http://loodie.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0