the perfect coat

Farid och jag har bestämt oss för att inte handla julklappar. Vi har slösat ganska mycket pengar på varann under det här året, skor hit och skateboard dit för typ 2000 spänn, så vi har inte riktigt råd. Tänkte att vi skulle lägga pengar på åtta kilo mat och Anna Booka oss själva istället.

Men jag kan inte låta bli att nästan ångra mig när jag ser den här:



FAN-tastisk. Jag har lite svårt att köpa kappor/jackor, tycker alltid att det finns nåt fel eller så är dom inte well-rounded för fem öre. Har börjat inse nu på senare att de här tjocka koftjackorna passar mig bättre. Tycker det är grymt snyggt och passar fint här i Cali där det sällan regnar. Däremot är det för soligt här för att köpa en sån här jacka. Skulle använda den i en månad typ, och sen åker shortsen fram. Ovärt.

Vill ni höra det sjukaste? Jag åker ju hem nu i tre veckor i januari. Men de enda gångerna jag kommer vara hemma under de närmaste två åren är under svenska sommaren. Vilket betyder att jag kommer få uppleva omkring 6-7 månaders sommar varje år. 3 månaders vår. Och så vinter med en 8 grader plus som lägst. Det är fint, det.

Ska tipsa om en grej, förresten. Nedsänkt från $117 till $66, ett steal för en sån här bra klänning. Fin till nyår och sen är det bara att klä ner den resten av året.



Både koftan och klänningen hittar ni här.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0