take a bow

Eh, ja, GOD JUL igen. För nu är det ju jul här i Amerikat. Förhoppningsvis betyder det att inte en jävel är ute på gatorna. Turisterna här gör mig tokig, men det gör dom ju å andra sidan i Stockholm också.

Såg Julie & Julia igår, GRYM film. Om man gillar matlagning. Se den inte annars. Jag älskar Meryl Streep, så det var härligt att se henne i en så rolig roll.

En annan film jag vill se snarast är denna:

 

Jag menar - Johnny Depp, Colin Farrell och Jude Law. Fin rollbesättning. Sen ska ju filmen vara riktigt bra också. Terry har gjort den, honom minns jag från Monty Python-tiden.

Nu - promenad med hund och varm choklad. Sen boka resa till Lund och bästa tjejerna.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0