made it into the wintershow - ecstasy



SÅ JÄVLA GLAD!! En eller bägge mina kampanjer jag skickade in till vintershowen har blivit utvalda!! Ska dit nu på kvällen den 3:e december för att se om jag vunnit i nån kategori. Men jag bryr mig inte ens, jag är så jävla GLAD över att ha blivit utvald. Nu kommer mina grejer hängas upp och visas för alla! Och alla mina lärare kommer vara där. Och jag är så jävla glad också, för om det är Trojan-kampanjen så är det min favoritlärare Michael Waldmans förtjänst och om det är McDonalds-kampanjen så är det delvis Farids förtjänst. SÅ GLAD. Gratta mig nu, jag behöver det. Kom igen vänner. Säg att det är bra.

PUSS

Feedback
Postat av: Sandra

Fan vad sweet! GRATTIS!

2009-12-01 @ 16:03:50
URL: http://www.tonitonly.se

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0