lkpg

Det finns inget fotoalbum i världen som ger mig så mycket glädje som det på Facebook från midsommar 2008 (Barcelona ligger dock tätt och snokar i röven). Det var bara en sån underbar helg, det finns inget bättre för mig än att vara med vänner och släkt samtidigt. Med Lina under midsommar, och sen har Elin varit uppe hos mina morföräldrar (hallå, hur länge sen var det?!). Det känns så rätt och fint. Älskar dom här bilderna. Och det är såhär jag vill att mitt hår ska se ut. Snart så.

kusin Therese, moster Ewa, jag och så vän Lina



therese och jag, här slår det mig hur lik hon är Jenna?!



mommie




Feedback
Postat av: Jonna

Alltså jag var så säker på att det var Jenna att jag störde mig på att du skrivit fel. Jag menar, Therese? Vem är Therese? Jag VET att det är Jenna. Jenna som lurade sig in midsommar och kallade sig för Therese. Och du var så dum att du inte märkte det? Cimpis min lövis, det trodde jag inte om dig. Puss!

2009-12-18 @ 21:48:51
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0