live it up

Okej. Nu dör jag. På riktigt. ÄCKLIGT mycket snygga grejer i en av mina absoluta favoritwebshopar. Fatalt ofattbart sämst, jag ska till New York och handla, har inte tid med sånt här. Dör. Dör. Vill spendera alla mina slantar på detta.

Jag dör för den här jackan. Skjut mig. Enkelt med en tvist älskar jag. Den här jackan personifierar det konceptet. Snark.

Annars kollar jag på SYTYCD och gläds åt solstrålar och (faktiskt) värmande 13 grader i SF. Är INTE avundsjuk på er snöstorm där hemma. Usch och fy.

Puss.


Feedback
Postat av: Jenna

Jag sitter här full (på en fuckingjävlahormac) och hoppar mellan din och emils blogg. Dom enda jag följer nu för tiden, så känner otroligt jävla hedrade.. inte du kanske, det är mer en självklarhet men emil kan få känna sig speciell den här gången faktiskt.. vart var jag.....? JO, (jag är full som jag sa) jag blandade ihop era sidor och trodde att emil skrivit detta inlägg. Då tyckte jag det var hysteriskt kul, för att inte tala om förvirrande. Nu när jag kämpat med att skriva detta inlägg så pass länge att det inte ens hade vart okej om jag var efterbliven, så är det långt ifrån roande. Fan jag saknar dig...

2009-12-19 @ 04:53:25

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0