list

Lovar du att vara ärlig?

Jadå.

Du heter:

Cim.

Smeknamn:


Cimmis, Cimpa. Cimmy (av dom här i USA)

Låt som när du är ledsen sörjer till:


Jag sörjer inte. Eller jo, men det är inte som att jag sätter på musik då.

Beroende av:

Vatten.

Vad tror folk om dig:

Ärligt talat vet jag inte. Jag är sjukt omedveten när det gäller att lista ut vad för första intryck jag ger. Men jag syns och hörs, definitivt.

Stämmer det:

Ja. Jag har attityd och jag håller inte käft.

Vad får du oftast komplimanger för:


USA - Ben. Sverige - Rumpa.

Vad säger du för att imponera på någon:

Hmm. Vet inte. Ingenting.

Hur imponerar man på dig:

Man kan garva åt sig själv och har fötterna på jorden.

Brukar du skratta för dig själv:

Ja, konstant.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:

"Thanks sweeeeeetie pies"

Var bor du:

825 Jones Street, San Francisco, CA, USA

Trivs du där:

Oh ja.

Äger du några converse:

NEJ. Kommer aldrig kunna göra, då storlekarna inte funkar för mig.

Sprit, cider, vin eller öl:

Öl.

Brukar du bli för full:

Jag får nog erkänna här och säga - ja.

Är du allergisk mot något:

Tror att jag har lite gräsallergi i mig, men inget jag är säker på.

Hur svarar du i mobilen:

HIIIII SWEETHEART! Oftast Mindy som ringer, haha.

Antal timmar sömn inatt:

Oj, många. Nästan 12.

Brukar du komma i tid:

Alltid. Det finns inget jag är så allergisk mot som folk som inte kommer i tid. Jag har inte varit försenad till en enda lektion hela den här terminen.

När mår du bra:

När jag är kring folk jag älskar.

När blev du fotad senast:

I fredags.

Hur känner du dig nu:

Halvseg, men mår bra.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart, förmodligen.

Vad tycker du om fötter:

Det är ju bra att ha om man gillar skor.

Vad saknar du:

Mammas mat och mycket pengar.

Hade du en bra kväll igår:

Jovars, vi jävlades med varandra i vanlig ordning, sen somnade vi.

Favorit dryck på morgonen:

Vatten.

Rakar du benen:

Alldeles för sällan.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

3-tiden.

Är du blyg:

Jag börjar inse att jag kanske är det i vissa situationer. Har svårt att se folk i ögonen ibland. Framförallt om det är någon jag ser upp till. Sänker gärna ner huvudet.

Sysslar du med någon idrott:

Vad jag önskar att jag kunde svara ja på den här frågan.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Jo, det gör jag.

Har du spytt offentligt:

Mm, i en snöstorm, hoppade av bussen tre stationer för tidigt och Lina fattade ingenting, haha.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:

Ligga och kampanja för lika lön.

Är du nöjd med ditt liv:

Ja.

Är du bortskämd:


Nej.

Vad gör du i morgon:

Åker till fucking San Bruno, världens ände, för att hämta ett par sandaler eftersom UPS är dumma i huvudet.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild:

Johnny Depp. Familjen är nummer ett för honom. Det är fint.

Vad längtar du till:

Springbreak. Då ska vi antingen hyra bil och roadtrippa längs kusten, eller åka skidor vid Lake Tahoe, eller ta en tripp till Hawai om vi råkar vinna på lotto.

Har du bra vänner och äkta vänskap:

Ja.

Vad använder du för schampo:

John Frieda.

Hur gammal är du:

Jag är 22 år UNG.

Tycker du om någon just nu:

Jadå.

Gröna eller röda äpplen:

Hatar äpplen.

Gillar du golf:

Ja, ibland, med familj och helst en vän som är sämst så jag kan skratta lite.

Vilken tid gick du upp idag:

Halv tolv, typ.

Har du sovit i din egen säng inatt:

Ja.

Har du strumpor på dig nu:

Haha, ja, ni skulle garva. En har världens hål, så jag vände den upp och ner så hålet var på ovansidan. Då sprack det ännu mer, så nu har jag bara tryckt igenom hela foten och strumpan hänger vid ankeln HAHA.

Är det okej att gråta:

Ja, en stund.

När grät du senast:

Igår, när Farid visade mig en bild på en hund vars husse hade blivit nedskjuten och mördad. Hunden satt troget bredvid killen trots att han var intäckt i plast och allt.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Jag älskar den här frågan. Jag skulle betala av alla skulder, Farid och jag skulle sluta ta CSN. En miljon skulle täcka bägge våra utbildningar. Det är inte fy skam.

Bär du glasögon eller linser:

Linser.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:


Nej.

Har du piercing:

Nej, inte ens i öronen.

Vill du gifta dig:

Förra året hade jag sagt nej. Nu säger jag ja.

Vill du ha barn:


Alltså. Ja. Fast jag vet inte. Jag vill leva för mig. Det kommer dröja.

Solar du ofta:

Nej.

Är du bra på att laga mat:

Jag trodde jag var det tills Farid ställde sig vid spisen och höjde ribban med tvåhundrafemtio procent.

Är du flygrädd:

Ja, det är jag, helvete. Hatar att vara offer under rädslor.

Hur vig är du:

Haha.

Är du musikalisk:

Oh ja.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten, för helvete.

Vilken är din favoritglass:

Ben & Jerrys Fossil Fuel, som jag tror har slutat tillverkas.

Tror du på ett liv efter döden?

Ja.

Tycker du om sushi?

Ja.

Vad äter du helst när du ser på film:

Ingenting. Hatar när grejer knastrar när man kollar film. Jag vill ha fullt fokus.

Har du tandläkarskräck?

Oh ja. Har inte varit hos tandläkaren på lätt åtta år.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:

Bägge.

Vilken ögonfärg har du:

Blå.

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Ja.

Biter du på naglarna:


Ja.

Röker du:

Nej, men en tjej glömde en cigg här i fredags. Den luktade jag på ett tag innan jag slängde ut den genom fönstret. Ja, jag blir fortfarande sugen, om än väldigt sällan.

Hur ofta tränar/motionerar du:

Suck. Fråga mig det igen nästa år.

Senaste låt du hörde:

Nåt med Passion Pit.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0