let's stay together

Hej gänget.

11 grader varmt och strålande sol i SF, det känns som terapi. Var ute en sväng på stan, men blev så efterblivet trött att vi gick hem igen. Vet inte vad det är med oss. Vi sover tolv timmar varje natt och vaknar upp som zombies. Skitsamma.

Har nyss fått reda på att ÄNNU en till tjejkompis flyttar ner till Lund, i mitten av januari, Fanny heter hon.



Här en gammal bild på oss. På ett sätt är jag stolt över henne, hon ska börja plugga igen och lämna Värmdö, det kan inte ge annat än gott, men ändå så känns det lite bittert att varenda jävel lämnar Stockholm. Hursomhelst sticker ju jag ner till Lund i januari, så hinner förhoppningsvis träffa henne mellan Elin & Jonna-varven.

Idag ska jag rensa garderoben på alla skolpapper, sen ska vi ner till Apple vid 6 för att kolla om min dator behöver hjälp på traven för att överleva. Ljudet på Photobooth dör ibland, sjukt störigt, så ska se om det är nån mutter som lossnat. Annars - ingenting. Det blir ju inga julklappar för oss i år, så det enda vi har att fixa tills i övermorrn är käk. Vill verkligen försöka göra mammas svampomelett som typ är guds gåva till jorden.

New York på lördag. Förhoppningsvis har snöstormen sinat ut tills dess. Tydligen kaos i hela Europa och Nordamerika, plan ställs in och folk hinner inte hem till jul.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0