kharma keeps smiling, oh joy

ÅH, DET HÄR GÖR EN KVINNA GLAD. Var först på Forever 21 och lämnade tillbaks mina skor. Fick syn på ett snyggt stycke tyg längst in på en galge, visade sig vara en kjol. Av någon märklig anledning kostar den bara 7 dollar. Jag tittade om och om igen ifall jag såg fel, men nej, 7 jävla dollar. Gratis. SJUKT snygg är den, tight, stretch, beige och svart mönster. Kommer bli perfekt till etno-våren vi har att vänta.





Sen gick vi in på Wetseal för att lämna tillbaks de andra skorna. Då hittar jag en pälsväst som såg nice ut. Vet, jag gillar inte päls, men den här var väldigt fin. Fejk, såklart. Kostade 34 dollar, vilket jag tycker är okej. Skulle bara behöva lägga en mellanskillnad på typ 5 dollar mellan den och skorna. NEJ. Lämnar tillbaks skorna, köper västen och hon tar bara 10 dollar betalt. Självklart sa jag ingenting, utan sprang därifrån innan hon fattade sitt misstag. Nu har jag 25 dollar i store credit på Forever 21 och 16 dollar på Wetseal. Bäst dag.



Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0